Crea-idee

Ik zag een tijdje geleden dit idee bij La fille Hella
Mij leek het wel een haalbaar idee.




Wat heb je allemaal nodig?
Stof, lint, punaises, en OSB-plaat.

Bij de doe-het-zelf kocht ik OSB - tegels van 40 op 40 cm. Die kan je krijgen kant en klaar.
Wie andere maten wil, kan ze laten zagen of dat gewoon zelf doen.
Gebruik geen MDF, want daar kan je niet in spijkeren.

Ik heb een stuk stof geknipt dat wat groter is dan de plaat en heb ze achteraan vastgeniet. Je kan dat doen met punaises of nietjes.
Ik heb om de tien centimeter een lint gespannen dwars over de plaat en dat achteraan ook vastgemaakt.
Op de kruispunten hamerde ik een punaise.

Dit is de goedkope versie.
Volgens mij zijn er mooiere speldjes te vinden!
Zoals deze?




Je kan variƫren met stof, lint en de afstand van de linten.
Als je de plaat eerst beplakt met een ijzerplaat, dan is jouw bord magnetisch ook! Dubbele pret!

Dit is mijn eerste versie, maar ik ben benieuwd naar jullie resultaten!

Reacties

  1. Die is leuk !! Dat kan ik ook :-) ik ga het gauw eens proberen denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel mooi en goed gelukt! ik heb ook nog een blogpostje klaarzitten hierover!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi kado voor mijn moederdag volgend jaar !
    moemoe

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie combinatie van het stofje en het lint! Het fleurt de muur onmiddellijk op!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja dit is idd heel leuk, heb er zelf ook wel eentje gemaakt van stof.

    Gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooi, ideaal voor geboortekaartjes op t hangen, ga ik eens proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hopelijk rollen er hier morgen ook twee van de band, merci voor de werkbeschrijving!!!X

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!