Fristimeisjes

Mama P, lees en kijk niet verder! Dit gaat pijn doen aan uw roze-hatende-ogen!



Het stofje is Petit Pan en kocht ik op aanwijzen van Emma. Onze roze prinses. Ik kocht een halve meter bij Vermiljoen en bedacht wat te experimenteren. Het werd een plooirokje met volledig doorgestikte plooien.
Emma blij... Mona pruilend.
Ze houdt vanaf nu ook van roze.
Wat een geluk dat ik nog een reep over had.
Ik maakte voor haar een plooirokje met een elastiek in de taille. Ik maakte de plooirok maar een paar centimeters te ruim.
Het is wat fel, maar het maakt de herfstige dagen een stuk vrolijker!
En Emma en Mona zijn ten slotte tweelingen die af en toe eens graag dezelfde kleertjes dragen.

Reacties

  1. Emma heeft smaak zeg, wat een mooie stofkeuze. En wat staan ze beeldig in hun rokjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het doet inderdaad wat pijn aan de ogen, maar ze mogen er zijn jouw prinsessen! De stof van de rokjes vind ik super! Heb je twee rokjes kunnen knippen uit een halve meter stof? Amai, chapeau!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het zijn wel korte rokjes geworden, hoor. Maar dat mag als je vijf bent :-)
    En de stoffen van Petit Pan zijn breed.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hah! dat is zeker dat ze graag eens hetzelfde dragen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke titel, Fristi-meisjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Niks fel! Mooi! Dubbel mooi!!
    Wat een leuk stofje is dat!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fristimeisjes! Leuk gevonden! :-)
    Voor mij kan roze niet fel genoeg zijn; héél mooi dus!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, wat een leuke rokjes! Ik vind het een prachtig stofje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Weeral knap gedaan,Madame Emma en Mona!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ROFL, jij kent mij precies al een beetje.
    't Is idd een stofke dat ik niet vlug zal kopen, toch niet zonder lichte dwang.
    Maar de rokskes zijn wel mega! Maar twee rokskes uit een halve meter stof? Hoe doet gij dat jong? Ik moet eens op les komen.
    Herinnert mij trouwens ne keer...wanneer begint dat weer, die roze periode?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. toch mooi hoor! en zo goed afgewerkt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel heel mooi en vrolijk voor deze herfst. Maar ik laat het niet aan de dochter zien......Dan moet ik zeker dit stofje kopen en aan de slag voor haar.
    Toen haar papa een roze overhemd aan had zei ze: Maar papa roze is toch voor meisjes..... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Superstofje!! En superrokjes, voor 2 prinsesjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi! Past perfect bij je twee prinsesjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Echte meisjesrokjes, nu zijn rokjes natuurlijk altijd voor meisjes maar in het knalroze kan het helemaal niet missen. Leuk dat ze even hetzelfde gekleed willen gaan, dat willen onze jongens niet zo vaak meer (hoeft van mij ook niet hoor).

    BeantwoordenVerwijderen
  16. gewoonweg sublliem!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. De roze periode begon hier rond de leeftijd van twee jaar bij Emma. Bij Mona begon het nu pas. Gelukkig hou ik ook van roze!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ik hou ook niet zo van roze... maar het is zeker wel geslaagd.De dochter houdt wel van roze en hiermee zou ik zeker kunnen leven. Ik heb het liefst dan felroze ; )
    En jij kan inderdaad zuinig werken

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!