Eindelijk!

Eindelijk!
Eindelijk is het weer om hét lentejurkje aan te trekken.
Eindelijk is het warm genoeg.
En eigenlijk kan ik niet goed tegen zon.
En eigenlijk neem ik graag siësta tijdens de warmste momenten van de dag.
En eigenlijk lig-zit ik niet graag lang neer, dus vouwde ik mijn stofjes nog eens netjes op. En zo ontdekte ik enkele oude schatten.

Dit alles om te laten weten dat ik nog een reepje lentestof vond en daar een snel rimpelrokje mee maakte.


Ik plukte de dochters uit hun kamp en trok er mee naar "hierrechtover", een waar stukje paradijs in de lente.










 De tailleband is in een ander stofje. Met achteraan een verstelbare elastiek.



Stof Michael Miller, stoffen van Leuven, Wetteren
schoentjes, zecchino d'oro, Basile, Nieuwpoort

Reacties

  1. Leuk zo, zelfde stof maar toch heel anders!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fantastische foto's!!!! Lentemeisjes in mooie rokjes/jurkjes! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit zijn niet enkel prachtige creaties maar die foto's lijken ook wel professioneel, knap hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Net zoals Emma & Mona: 'uit dezelfde stof, maar zo heel anders!'... Knap!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw voor de rokjes, wauw voor de foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dat is zo'n ongelooflijk fantastisch mooie stof !!! en mooie rokjes natuurlijk ! en mooie meiskes natuurlijk ! en mooie foto's natuurlijk !
    maw : ik had kunnen volstaan met éne grote welgemeende MOOI!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Weer prachtig alles de rokjes, de kindjes, de foto's!
    Dikke proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige foto's! Voor in welk boekske was da ook weer?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ooh Griet, zo schoon! Mijn dag begint er goed door!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ooooooh wat leuk, daar word ik op slag vrolijk van, heerlijke foto's !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hello!
    I am a follower and I love everything you do!
    you are an artist!
    I would like to know where to buy these fabrics so pretty ...
    Thanks in advance!
    My blog and my email is;

    http://lixuero.blogspot.com.es/

    lixuero@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo mooi, ik word er helemaal vrolijk van!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!