Wauw

Een heerlijk gevoel maakt zich meester over mij.
De vakantie verloopt zo onwezenlijk anders dan anders.

Mijn gedachten komen niet tot rust. Ik droom over maten en lijnen. En ik loop de hele tijd rond met een potlood en een boekje om alles te kunnen opschrijven.
Telkens ik klaar ben met een project, maakt mijn hart een sprongetje. Wat een voldoening!

En dan zijn er de mails. Van jullie.
We kregen reeds heel veel enthousiaste mails van mama's en papa's die ons hun grootste schat aanprijzen. Prachtige snoetjes met fonkelende oogjes.
Dat gaat een moeilijke opdracht voor ons worden. Daar kiezen wij modelletjes uit die naast onze eigen kindjes en neefje Gust zullen pronken in ons boek.
Het wordt echt moeilijk kiezen. En misschien veranderen wij nog van idee en willen we nog meer kindjes op de foto.
Alleszins mag je nog steeds foto's mailen en hebben wij nog geen besluit genomen. Daarover horen jullie later wel!



Reacties

  1. Als jullie nog een meisje zoeken met maatje 128... Ik ben steeds paraat hoor ;-)

    Ik kan me heel goed voorstellen dat het nu superdruk is, maar je anderzijds ook op wolkjes loopt. het moet een supergevoel zijn om een boek te mogen maken. Ik zwijg dan nog van de voldoening achteraf als je het in de winkels ziet pronken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het leukste zal zijn als we te zien krijgen wat anderen er mee maken!

      Verwijderen
  2. Ok, waag toch een kansje met mijn meiden :) Je weet het nooit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier zouden we ook graag meedoen maar ons meisje heeft maat 110, super dat zoveel mensen reageren. groetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Da's toch wel een zalige vakantie voor jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohhh, wat heb jij een watertandend mooi log zeg. Wat fijn. En dankjewel voor mij linken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. k ben heel blij voor jullie... zal content zijn wanneer het boek er is zeker als beginner heb je een goed boek nodig(enfin ik toch).
    Ik ben net als vele onder jullie stof verslaafd zeker 8 meter wel goedkoop stof ligt te wachten... in september ga ik les volgen... intussen probeer ik al kleine zaakjes te maken vooral het knippen vind ik zeer moeilijk!
    Nog een fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dag Griet,
    Super gewoon weg dat jij een boek gaat maken. Zie er al naar uit wanneer het in de winkel ligt, dan vliegen we er naartoe.
    Succes ermee en nog veel denk, maak, schrijf, zoek, ... genot.
    groetjes

    Liesbet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, en dan heb je mijn spruitjes nog niet gezien :)
    Maar een ferm meisje met 98/104 en nen (héél smalle) knappe bink met kleine 74 heb je dus niet meer nodig...? Ze hebben anders héél schoon (blauwe) fonkelende oogskes...
    Ik kijk uit naar al die nieuwe boeken, dat komt goed uit als verjaardags/kerst/nieuwjaarskado voor mezelf allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Spannend!
    Ben wel benieuwd of we een mailtje terug gaan krijgen ;-)
    Mochten jullie toch ineens nog jongetjes zoeken, ik heb er eentje in de aanbieding dat maat 122-128 draagt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. We zijn door alle mails aan het gaan. Je hoort zeker nog van ons! x

      Verwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!