Geef eens een nest cadeau




Je zoekt eerst een klein boeleke,
dan twee mooie stofjes en een restje donsdeken.
Een deelbare rits heb je ook nodig.
Daar maak je dan een nestje van.








Zalig om daar in te liggen...


Gemakkelijk om baby er in te wurmen.
De stof van Lotta Jansdotter is perfect voor dit project. Heerlijk zacht en o zo mooi.
Ik vond ze bij Noeks.


De stippen zijn van Robert Kaufman.
Deze kocht ik in Amerika.



 En o ja, ik maakte notities en foto's bij het maken van dit nestje. Interesse?



Reacties

  1. Jaaaaaaaaa! Want zo mooi, en praktisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, je maakt me nieuwsgierig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Graag! Heel erg leuk kado voor het ventje dat geboren wordt in december!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jaaaaaaaaaaaaa! Met een kleintje op komst, heel véél interesse!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goh..krijg goesting om er zelf in te kruipen...mooi en lekker warm!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super, gebaseerd op de K oeka-nestjes hé? Knoopsgaten erin en een ideaal m/c voetenzakje! Heel graag meerdere fotootjes + beschrijving!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad. Ik ben al lang fan van deze nestjes. Na een tijdje piekeren bedacht ik hoe ik het zelf kon maken. :-)

      Verwijderen
  8. Ik was net ook aan het bedenken hoe ik dit ging maken, maar nu staak ik mijn denkwerk en wacht ik gewoon :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk! Maar ik heb wel maar 1 baby in de maak eh, ik ga nie weten waar da kind eerst in te leggen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Als ik het nou heel groot maak....?Kan ik er zelf in gaan liggen,lijkt me heerlijk!(Vooral met dit weer).

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mijn brein begon al te werken hoe ik dit ook ging maken...dus ik wacht graag op de uitleg...ziet er zo heerlijk uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Yep, kom op met die Tuto! 't is wreed schoon.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ziet er zalig uit! En ik ken nog wel wat baby's-op-komst, dus ja graag!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zo mooi!! ik ben heel lang opzoek geweest voor zo iets te maken voor mijn kleine meid,want voor ze te kopen, zijn ze wel behoorlijk duur,en zelf maken is toch zoveel leuker :-D maar nergens vond ik een naar mijn zin. Ik ben dus zeker een voorstander voor de notities en foto's!!

    Vele lieve groetjes
    Fannytje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Graag en mss handig om er uitsparingen in te voorzien, zodat je de baby met knuffelnest in de maxi cosi kan leggen om veilig en warm te vervoeren...

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig!! Gister heb ik jullie boek binnengekregen, zo mooi!! Nu nog kiezen waar ik mee ga beginnen. Ik denk met de vlinderdeken! Heerlijk voor mijn zoontje.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat schattig... leuk idee om na te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ooooh zo mooi. Ben blij dat er binnenkort 2 spruitjes bijkomen...welke fantastische cadeautjes zijn dat niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ziet er heel erg mooi uit!
    De notities en foto's zouden heel erg welkom zijn!

    groetjes en bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi! Wat mooi!!
    Zijn je notities intussen ergens te vinden? Zou zeer welkom zijn!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Woops: Ondertussen tutorial al gevonden :) Thanks!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik ben ook geïnteresseerd in de notities, maar vind ze nergens... Kan er iemand de link even delen aub? Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. mijn babietje komt over 3 weken en ik zou erg graag zo'n nestje maken voor de kleine spruit. helemaal nu het zo koud is!
    Ik zou graag het patroon en de notities willen hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ja hoor, heel graag de beschrijving! zeer mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik zou ook graag de beschrijving eens zien. Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Gevonden!
    http://emmaenmona.blogspot.be/2012/11/babynestje-tutorial.html

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hanna@ambo.nu09 augustus, 2016

    Zou ik dit patroon van u kunnen overnemen. Wil graag een voetenzak maken voor een maxicosi voor mijn kleinzoon

    BeantwoordenVerwijderen
  28. ik zou dit patroon ook graag overnemen voor een voetenzak voor mijn kleindochter

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ook ik zou dit patroon ook graag overnemen voor een voetenzak in de maxicosy van mijn kleinkind

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hallo, dit is precies wat ik zoek om te maken voor mijn kleinzoontje in spe.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!