Appels en peren, of hoe wat gepruts goed uitdraaide

Ik verf er op los, de laatste weken.
Dat setje van Bobbinhood moet renderen.
Je leert ook pas hoe iets werkt, door te doen.
Dus…
Ik had slechts drie kleuren besteld, maar had nog een voorraad textielverf van in de tijd dat we gommen stuksneden om te stempelen. 
Weet je nog? (klik om je geheugen op te frissen)



Deze keer begon ik met appeltjes.
Ik mixte op mijn stof wat tinten groen en een scheut zwart.
Gewoon kliederen en openwrijven.
Pure ontspanning.
Ik knipte deze keer wel eerst patroondelen van een Emmatrui.


Toen alle appels erop stonden en mijn groen op was, 
vond ik dat de print wat diepte miste.
Dus stempelde ik in een ander kleur er bovenop.
Ik kon kiezen tussen geel, zwart, oranje of barbieroze.
U ziet, het werden oranje peren.




Reacties

  1. Super, hele goede keuze die oranje er nog op te zetten, inderdaad veel meer effect en ik vind het ook extra leuk dat op de overlap van de print de kleur dieper is!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de combinatie zalig! En merci voor de herinnering aan dat pandarokje, ik ben er nog steeds verliefd op.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Perfect voor in dat oranje zeteltje, én erbuiten! Ik vind de kleuren zo perfect passen bij de kleur van de trui!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Grote fan van hoe die kleuren zich gedragen op die achtergrond!
    --en op wat jij allemaal uit je zeef tovert, dat ook x--

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!